Sztuki walki Wrocaw> Wrox Gym  Sztuki walki Wrocaw Stowarzyszenie Jiu Jitsu
Przycisk Home
Pasek graficzny
Przycisk O nas
Pasek graficzny
Przycisk Aktualnoci
Pasek graficzny
Przycisk Grafik Zaj
Pasek graficzny
Przycisk Cennik
Pasek graficzny
Przycisk Kadra
Pasek graficzny
Przycisk Galeria
Pasek graficzny
Przycisk Partnerzy
Pasek graficzny
Przycisk Kontakt
Pasek graficzny

Ulotka WroxGym

Ulotka WroxGym

Trening Cross - zajęcia ogólnosprawnościowe

Trening Cross – system ćwiczeń , który zmienia znane nam z siłowni i fitness klubów podejście do treningu.

                Wreszcie koniec z nudnymi, monotonnymi splitami tak często stosowanymi na siłowni lub godzinami spędzonymi na różnego rodzaju sprzętach aerobowych. Koniec z izolowanymi ćwiczeniami rozwleczonymi w czasie, kształtującymi tylko wybrane grupy mięśni.                

                Wielokierunkowe działanie, różnorodność i uniwersalność sprawiają, że trening ten staje się coraz bardziej pożądany i przez to cieszy się ogromną popularnością.

                Jest to trening ogólnorozwojowy,wytrzymałościowo – siłowy, oparty na ćwiczeniach zarówno z oporem własnego ciała jak i z różnego rodzaju sprzętem (kettelbelle, sztangielki, gryfy, piłki lekarskie, kółka gimnastyczne, drążki, liny, młoty i opony). W zajęciach wykorzystujemy również ukształtowanie terenu wokół klubu wraz z jego naturalnymi przeszkodami. Zawiera proste ćwiczenia, elementy lekkoatletyki, gimnastyki i treningu siłowego.

    Jego zalety to:

·         daje siłę ,wytrzymałość, kondycję i sprawność ogólną

·         pozwala uzyskać szczupłą i umięśnioną sylwetkę

·         sprawdzony przez najlepszych , wykorzystywany w akademiach policyjnych, oddziałach specjalnych oraz wśród profesjonalistów z wszelkich dyscyplin sportowych

·         daje niesamowitą satysfakcję!!!

                W naszym GYM-ie trening odbywa się w małych grupach (do 10 osób) gdzie staramy się stworzyć klimat i rodzinną atmosferę mimo rywalizacji, która tylko bardziej integruje i motywuje do wyciśnięcia z siebie jak najwięcej.

 

                W naszej ofercie przygotowaliśmy dla Ciebie trzy rodzaje treningu:

·         Jeśli dopiero zaczynasz najodpowiedniejszy będzie trening Cross START.

·          Główny trening to Cross WOD czyli Workout of the day / trening dnia - zadanie wykonywane na czas w możliwie najszybszym tempie z odpowiednim dla siebie obciążeniem, trening ma być krótki (ok.15-20 min) i bardzo intensywny. Zawsze nieprzewidywalny , nie znamy pojęcia: nuda i monotonia!

·         Jeśli pragniesz doskonalić swoją technikę , poprawić elementy sprawiające największe problemy to przyjdź na Trening Cross FUNCTIONAL

·         Daje siłę, wytrzymałość, kondycję i sprawność ogólną - bądź zawsze FIT !

                SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA TRENING CROSS WROCŁAW!!!


BJJ Obrazek - stoper MMA Obrazek - stoper JUDO Obrazek - stoper BOKS Obrazek - stoper JUDO FUN Obrazek - stoper MALUCHY NA MACIE Obrazek - stoper OUT/INDOOR CYCLING Obrazek - stoper TRENING PERSONALNY Obrazek - stoper TRENING CROSS